HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

Ha én szél lehetnék...

2009.03.16. 23:12 kiszsiraf

...Oda roppennek egyik pillanatrol a maiskra ahova kedvem tartja.. Nem kene azon gondolkoznom, hogy ket perc van a cserediak evembol, es nem kene szoritanom Braziliat, mint a piros parnamat egy rossz alom kozepen... Nem azon kene gonodolkoznom, h mennyi idom telik el a maradek harom honapbol, hanem mindig azzal foglalkoznek, hogy minden hatralevo percem felejthetetlen legyen..
Mint peldaul a mostani hetvegen Cabo Frioban..  Brazilia-szerte hires a teny, hogy itt a legkekebb tenger. Brazilia 10 legszepp tengerpartja kozul elmentunk az egyikhez, ahol a homok teljesen olyan volt, mint a karib-tenger kalozai haromban a szigeten, ahol Johny Deppet a rakok mentik meg.. feher es tokeletes.. Ezt nem lehet leirni ide kell jonni, Emberek es uszni kell a sos vizben ami ugyan belemegy a szemedbe es utana ragadsz a sotol, de akkoris latni kell :) Es persze le kell egni az elso napon.
Kozben pedig azon se kene gondolkoznom milyen lehetett a Marcius 15-ei musor a suliban (abban persze biztos vagyok hogy ha csak egy szo erejeig is, de hianyoztam belole:D).. Még mikot otthon pakolasztam a dolgaimat, megtalaltam a kokardamat, es biztos voltam benne, hogy hordani fogom a nemzeti unnepen, ha tavol is a tobbiektol. No azt persze nem tudtam, hogy a napomat furdoruhaban fogom tolteni egy barkan, ami eldugott szigetekhez vitt el minket, es igy igen keveset hordtam nemzetiszinu tulipankamat.
Hogy szavamat ne felejtsem Janettel, az ausztral lannyal es az o fogado csaladjaval mentunk, apuka, anyuka, kishug.. Mondanom sem kell oldokolt a latvany, amikor a kislany az apja nyakan logott, olelgette, szeretgette az apjat, mindig az en edes Tibcsim jutott az eszembe, aki ki tudja, hogy szeret-e meg egyaltalan??

"nem lesz csont amin marad hús
elkap a ventilátor blues"
Ezt a kedves idezetet pedig annak emlekere talaltam, hogy a szobaban a plafonon levo ventillator csunyan kelaszalta az ujjamat, mar hajlik meg minden, de meg kicsit faj.
 

Kozben azon is toprengek hogy mit keresek en itt, hogy meg fogom-e nyerni Mercinek a fogadast, na meg persze azon, hogy vinnem kell haza Guaravitat (legjobb udito a vilagon), pao de quejot (legjobb peksutemeny a vilagon, es meg gluten sincs benne), koromlakkot mert nagyon olcso es nagyon jo, nem beszelve a leite condensadorol, es meg ezeregy masik dologrol amik most nem jutnak eszembe.

Talan igy kiurulve be is fejeznem.. szocske :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr61006624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2009.03.19. 21:44:10

annak ellenére, hogy egyre kevésbé tudsz magyarul gépelni, sztem szeret még ... :)
süti beállítások módosítása