HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

Csinaltam nekik VBK-t :)

2009.02.14. 04:25 kiszsiraf

My sweet, little, dear pearl gardens!!

Most, hogy ugy erzem, eletem ismet ertelmet nyert, es mar nem azon buslakodok, hogy hogyan nem hasznalom ki elegge a cserediak letemet, most tenlyeg igazan jol erzem magam. Merthogy az elmult hetekben valoban ez es ehhez hasonlo gondolatok nottek a fejemben, csak mint a hajtasok a harom szintu csiraztatotalkakban. Ma vegre voltam csudalatos tancoran, ahol tanultam sokmindent, utana voltam az egyik osztalytarsam hazaban, ahol ott voltak az osztalytarsaim is, es Nicole (kanadai lany) baratai is, aki ugye egy ideje mar az enyemek is. Szoval vegyes volt a nep, rajottem, hogy tulajdonkeppen senki nem utal engem kozuluk, sot. Tulajdonkeppen most, hogy a kezdeti problemat atugrottuk (ami nem volt mas, mint hogy nem fogtak az ironikus 'vicceimet'), minden egesz jol ment, rengeteget nevettunk, pedig az osszes ember egy sotet teraszon volt. Es a jokedvet ugyan betudhatnam az elfogyasztott alkoholmennyisegnek is, node nem teszem, mert ma suli utan peldaul ugyaolyan jokat nevettunk az osztalytarsaimmal. Talan ez a rekedt hangom miatt volt, amit lassan elvesztek, hiszen mar nagyon gyogyuloban vagyok, ugyis mondhatnam, h gyogyulasom grafikonja felfele ivelve szaguld, nemkevesbe, mint egy y=3b+c fuggveny, felteve ha 'b' pozitiv szam. Es a mi esetunkben most az. Ezt a gyors raketajavulast pedig nem masnak tudom be, mint Apu korcsolyazos kendoje hasznalatanak, amit utolag is bocsanat, ha nem talaltal telen, itt most nagyobb szukseg van ra :) -- a 40 fokos atlaghomersekletu orszagban. erted? Szoval kedvelem az osztalytarsaimat, a masik sulibol a nem olyan regi ismeroseimet, sot meg egyket kolykot a templombol is, habar tudom, hogy sosem lesznek olyanok nekem, mint kedves Mercedesz vagy szeretteljes Anna, megis egeszen biztosan nagyon de nagyon fognak hianyozni. Csak erdekessegkent mondom, h egyik sracrol ma kiderult (szamomra), h biszexualis. Sajat bevallasa szerint, noha lehet, 17 evesen meg korai ilyenrol beszelni. Na mindegy. O biztos hianyozni fog. Nem azert mert biszex. Noha az ember nem minden utcasarkon akad egy ilyen baratja. Tovabba nagyon hianyozni fog Nicole (meg mindig a Kanadai lany), Mendes, Julia, Filipe, Alex, Christian, Isabella, Kadjmo, Rafael, es tuljandonkeppen mindenki. Meg a kis idegesito Pedro is, aki Varga Gergore emlekeztet =)
Ezzel zarom most kesoi soraimat, mert holnap hajnali 10re mar a templomban kelle lennem, hogy csatlakozhassak a szinjatszo csoportba, Tovabba - ha gyereket nem is - de meleg udvozletemet kuldom a lassan hazatero golyakkal, es uzenem, hogy nagyon sokat gondolok ratok.

Jo ejt :)
kiszsiraf

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr47942101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2009.02.14. 15:55:39

Átköltöztél Afrikába???????
Ja, de buta vagyok, hisz zsiráf vagy! :D
örülök, hogy jobban vagy!
szöcsek

kiszsiraf 2009.02.14. 20:03:39

@tyn: nem voltam szarul.
orulnek ha beszelnetek velem.
pa
süti beállítások módosítása