HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

nincscime bejegyzes

2008.11.10. 15:53 kiszsiraf

Szepjoreggelt!

Tegnap ejszaka fel negykor fejeztem be a jobaratok dvd-k nezeset, szoval reggel hatkor kicsit almosan ebredtem, de erot vettem magamon, megfurodtem, hajat mostam, es elmentem suliba.. az elso oran aludtam, a tobbiek dolgozatot irtak, a masodik orara megerkezett egy idegesito osztalytarsam, aki fogta es bekapcoslta a ventillatort, ezert nem tudtam aludni, de sajnos nem vagyunk olyan viszonyban, h megkerjem tole, kapcsolja ki.. en megiscsak aludni akarok, neki meg megiscsak dolgozatot kell irnia.. szoval Emmaval kimentunk beszelgetni az udvarra.. harmadik orara mikor visszamentunk a kolykok megint dolgozatot irtak, de mar masik tanarral, kezdett vilagossa valni, hogy ez egesz nap igy fog menni, igy fogtuk magunkat Emmaval es megkerdeztuk hazajohetunk-e. Otthon megneztem meg ket reszt a jobaratokbol (tudom ez mar fuggoseg, dolgozok a leszokason, de meg egy es fel evad van, amit nem lattam a negybol. megvan nekik mind a negy.. hihetetlen.. es mostmar a szobamban is tudom nezni, az anyam behozta nevek a dvd lejaccot).. Internet viszont nincs otthon, szoval elgyalogoltam egy netkavezoba, most itt potyogok ezen a csunya fekete billentyuzeten..

Sok dologrol akartam irni, de mindig mire a bloghoz jutok, addigra elfaradok, mert eloszor megnezem az emaileket, aztan beszelek msnen, visszaigazolok az uj brazil ismerosoknek, kepeket toltok fel (tenyleg!! a pantanalos kirandulasrol tettem fel ide kepeket.. remelem majd megtalaljatok oket.. csak mert en meg nem tudom hogy kell megnezni).. na es mire ideerek mar leszivodnak az elektromo0s energiaim..

Akartam irni arrol, hogy neha nem talalom a helyem, mert itt nincs olyan "reteg", amibe en tartoztam otthon, itt tulajdonkeppen nincsenek is retegek.. nem tudom, hogy ez azer van, mert kicsi a varos, vagy vmi mas miatt.. itt olyan komolytalan mindenki :S.. amikor meg en akarok komolytalan lenni, akkor meg mindenki komoly. na midnegy. szoval nem tudom, hogy lesznek-e itt igazi hudebarataim.. talan idovel..

A nyelvrol.. neha ugy erzem, h hudejovagyok, maskor pedig azt, h basszus meg ezt se tudtam rendesen elmodnani.. ezert nem tudom, hol tartok, mert ez viszonylagos, de nem erzem azt a ket es fel honap elteltevel, hogy igazan elertem azt a szintet, amirol a tobbiek beszeltek, hogy 2-3 honap utan nagyjabol minden erteni fogsz.. dehat ami kesik, eljon.

Az eskuvorol. Ezentul minden nap imadkozni fogok, hogy az en eskuvom (marha lesz) meg csak kicsit se hasonlitson erre, amilyen ez volt. Eloszor is fel nyolcra volt meghirdetve a dolog, akkor volt a templomi eskuvo. Mi fel kilencre ertunk oda, pont mikor a boldog par jott ki a templombol, es rizst szortak rajuk.. valami rokon odajott az apamhoz, es megkerdezte, h tetszett a ceremonia? vagy csak most ertetek ide? --neeem, nem most.. igen teccett.. Ezek utan elmentunk egy etterembe, ahol meg voltak teritve az asztalok, de azis ilyen luken volt megoldva, mert kis 4 szemelyes keres asztalok voltak kozel egymashoz, nem is lehetett semmit csinalni rendesen, mi a vegen 9en ultunk egy kis asztalnal.. ahelyett, h mondjuk osszetoltunk volna kettot. sebaj. Ezek utan szervaltak ilyen ragcsakat, meg uditot, es en vartam h na mikor lesz mar a vacsora vegre, elegem van a 3 fele eloetelbol, amiket nem tudok enni, mert mind valami lisztes cucc volt, aztan kiderult, h ez volt a vacsora kiscsillag, mit szeretnel meg???XD aztan. a menyasszony. hato. nem volt szep. ket ezust szinu hajdisz volt a hajaban, es kb a fel fejet betakarta a ket fejdisz. nem volt szep. mondtam mar? ja es pant nelkuli ruhaja volt, folyamatosan igazgatta meg huzogatta az egeszet. a volegenynek csillogos ezust hajtokas frakkja es csillogos gyongyos nyakkendoje volt. khm.. ha nem az o eskuvoje lett volna, megkerdeztem volna tole, h hol hagytad a baratodat oregapam?.. egyebkent azon is gondolkodtam, hogy vmi erdekhazassag lehet, vagy hogy a sracnak nincs brazil allampolgarsaga, de ha osszehazasodik a csajjal, akkor itt maradhat, vagy valami ilyesmi.. kozben a srac pedig a pasijaval el egyutt.. tudjatok, mint a szerelem es egyeb katasztrofak c. filmben. Na mindegy. A menyasszony es a volegeny folyamatosan szaladgalt fel-le, hogy bajologjon a nepseggel, meg hogy odainvitalja oket a 3 reszes eskuvoi torta moge, hogy fotot csinaljanak roluk. SENKI NEM IVOTT EGY KORTY ALKOHOLT SEM! egy, azaz 1 uveg pezsgot lattam az egesz kocerajban, amit vakuvillogtatasok kozepette a volegeny a plafonra locsolt, es utana a maradekot a menyasszonnyal megittak. Ezek utan egy 8 negyzetmeternyi helyen volt a tanc, ami kb egy diszkoval volt egyenlo, fustgep, meg mindenfele villogo fenyek, diszkozene, meg brazil "tanczene", van egy szam, aminek az a neve, h KREO, es mikorzbe mondja ezt, h kreeeeoo, kozbe mindenki a kozosuleskor vegzett mozdulatokhoz hasonlo mozdulatokat vegez. remelem el tudjatok kepzelni. viszont az mar sok volt, mikor a menyasszony elkezdte razni a feneket a feher ruhajaban, igy rendes bepucsitott, es a kameraba mosolygott kozbe, es razta magat.. hat nem mondom.. mindez kb 1-ig vagy kettoig tartott, hat mondjuk alkohol nelkul nem is csodalom hogy nem birtak tovabb ezt a helyet XD..

hat ennyit errol.. a haverom szulinapi bulija pedig tokjovolt, mindenki azt mondta..

Na msot mennem kell haza ebedelni, hogy utana alhassak.

sziasztok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr55761662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása