HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

CARNAVAL!!!

2009.03.07. 16:31 kiszsiraf

 

Edes Kedves Draga Viragszalaim!
Itt az ideje hogy megint meseljek az aktualis dolgokrol, ami most jelen esetben nem mas, mint a karneval. Eloszor is: Wáááááááááo :D
Nagyon de nagyon jol ereztem magam, meg igy is, hogy ‘csak’ Teresopolisban unnepeltem. A karneval tulajdonkeppen mar multhet csutortokon elkezdodott, a ‘Bloco das Piranhas’ cimu esemennyel, aminek kereteben minden fiu lanynak oltozik be, es ugy bulizik mindneki egyutt este az uccakon. Nagyon jo jelmezek is voltak, es en, mint sokatlatott magyar cserediak ugyan nem utkoztem meg semmin, de egy tudatlan ember nyugodtan gondolhatta volna, hogy a nemi identitaszavarosok varosaba tevedt. A nem megutkozesem pedig mindaddig tartott is, amig meg nem lattam szerencsetlen rozsaszinre festett kutyat, akit csak a jelmez kedveert fujtak be rozsaszin festekkel :S Legtobbet Nicole (meg mindig a kanadai lany) es a baratai tarsasagaban toltottem, akik jofejek, es rendesek, bar neha kicsit mar sok beloluk. Aztan penteken a Belo Horizonteban lako Amerikai cserediaklany panaszolja nekem, hogy az o allamaban minden ures, mindneki elment a karnevalra, es az o varosa hiaba 3 millios koruli, ha minden zarva van. Igyhat masnap reggel mar itt is volt, az ejszakai busszal jott, es kovetkezo este mar egyutt latogattuk a lassan torzshelyunkke valo ettermet, ahol olcso a martini es a caipivodka. :D Ezutan pedig az utcan ment a buli hajnal utanig minden este, mikor jottunk haza, meg lattuk a hatalmas felvonulo autokat a tancosokkal, de ez a resz valahogy egy kisse kevesbe volt izgalmas. Persze azert minden este megalltunk egy par foto erejeig, hogy megcsodaljuk a hatalmas, tollas, csillogo jelmezeket, es a pattogo feneku szambatancosokat.
Suzy (amerikai lany) erkezese utan kb. ket oraval kaptam egy telefont meg “hajnali” 11 orakkor Alexatol, a magyar lanytol, hogy epp hallotta, hogy Suzy idejott hozzank, es hogy aljas hatso szandekokkal hivott, szoval o is jonne. Mondtam, h gyerek, csak hagyj aludni.
Tehat masnap reggel sem maradtam az agyban sokaig, hogy a nyolckor erkezo baratnémet be tudjam gyujteni a palyaudvaron. Igy mar oten voltunk cserekolykok, Nicole, Suzy, Alexa, Janette (ausztraliai lany, aki kb. 1 honapja erkezett a varosba) es En. Emma Rioban toltotte a karnevalt, mert lakik ott vmilyen baratja, akinel tudott aludni, nekunk ez sajnos nem jott ossze, de igy is minden szuper volt. Minden este a tetofokara hagott a hangulat, em meg nem lattam ennyi kimerithetetlen embert egy helyen. Persze lehet, hogy mindneki erre trenirozta magat a tavalyi karneval ota, Kiveve egy haveromat, Gabrielt, akinek egy masik srac bedumalta, hogy szerinte o alkoholista, es nem kene innia. Ezert megfogadta, hogy ket honapig egyaltanal nem fog inni, csak abba nem gondolt bele, h ebbe epp beleesik a karneval egy hete :) 
Aztan hogy kicsit beleassatok mi is zajlott a helyszinen: Volt egy utca a varoskozpontban, valojaban egy nagy keresztezodessel egyutt, amit lekeritettek, volt egy nagy szinpad, az utcan vegig kocsmak, italkimerdek. A keresztezodes mellett egy focipalyan alakitottak ki egy kajasbodekkal teli helyet az ehes szajuaknak. Mi legtobbet a szinpad elott voltunk, valamint volt ket talakozasi pontunk (ket kocsma – mimas?) arra az esetre, ha elveszitjuk egymast, ami estenkent korulbelul 12-szer fordult elo. Marmint hogy valalki elvesztett valalkit. Ilyenkor probaltuk felhivni egymast, de ha valalkinek veletlen volt is a telefonjan penz, akkor tuti, hogy a masik meg csak meg se hallotta a hivast akkora volt a zaj. Szerencsere viszont sok ismerosom volt, osztalytarsak, osztalytarsak baratai, Nicole fele barati korom, emberek a rokonsagbol, igyhat valaki mindig megtalalt valaki :) Sok idot maszkaltam Janettel, volt egy megallapodasunk is egyik este, amirol majd talan mindnekinek szemelyesen szamolnek be, legyen eleg annyi, hogy a brazilok szeretnek csokolzni a karnevalon minden kotottseg nelkul :)
A masik kedvenc reszem meg az volt, mikor egyik este a sracok szorakoztak, es a tancolo tomeg kozepen felkaptak es elkezdtek dobalni :D:D Mint a rocksztarokat a koncerten, csak szerencsere nem adtak tovabb kezrol kezre, csak a sajat barataim kaptak el, miutan foldobtak a levegobe... =)
Estenkent azert 3-4 ora korul mar mindig itthon voltunk, igy mondjuk az anyam nem nagyon aggodott miauttnk, hogy harmasban jottunk haza midnen este, igaz, a varoskozpont mindossze tiz percre van innen.
No azert az orombe persze egy kis urom is vegyult, akadt par problemank a hisztis fogadoanyammal. Az apam eppen a farmunkon volt, o nem szereti a karnevalt, es egyebkent is mindig elmennek ez alatt az egy het szunet alatt. (Ja persze ilyenkor nincs suli.) Ebben az evben viszont anyam ittmaradt velunk, nekem mondta, h aa, o ugyse szeret menni, ilyenkor van legalabb lelegzetvetelnyi ideje az apam szereto szoritasatol, de ezutan mindnekinek ugy adta elo, hogy miattam maradt itt a karnevalra, hogy meg tudjam nezni. Koszi szepen. A masik, hogy mar kb a masodik napon szetette a fejet a feltekenyseg, hogy nem vele vagyok, nem nezem vele a hulye sorozatait a tvben, es tulajdonkeppen hazajovok, eszek, alszok, beszelgetek a masik ket lannyal, akik nalunk szalltak meg, es az ugye nagyon rendes volt tole, hogy megengedte, hogy itt lakjon a ket lany, de bejelentette, hogy o nem fog fozni, mert a karja nagyon faj. Nagyjabol egy honapja faj a karja, folyamatosan szenved, volt, hogy fel kellett kotni ket hetre (na akkor csak en mosogattam, en csinaltam mindent). Most jar fizoterapiara, es folyamatosan nyuglodik. A masik dolog, amikor megkerdezte, hogy johet-e velunk o is este. Mondom, hogy mindneki baratokkal megy, de jojjon csak, tudtam, hogy ez is csak egy a sok jo vicce kozul, amikkel kellemetlen helyzetbe tud hozni most pl. Alexa es Suzy elott, nekik is kikerekedett a szemuk, mikor meghallottak a kerdest. Kovetkezo nap en voltam a szar gyerek, es midnenkinek azt meselte, hogy hat igen en mar oreg vagyok, nem szorakozhatok a fiatalokkal, Dori is azt mondta, hogy meg kell talalnom a sajat korosztalyomat. Nem akartam mondnai, hogy pontosan igy van! Kovetkezo nap uzenetet talalunk az asztalon: “A nemzeti parkba mentem a barataimmal. Anya”. Jolvan, verge megtalalta a korosztalyat ugy latszik - gondoltam. Mi epp szedelozdodtunk ossze, hogy menjunk az osztalytarsam kerti partyjara, es Alexa be akarta vinni anyam polojat a szobajaba, es latja hogy az anyam ott alszik az agyaban… … … En is hagytam egy uzenetet neki: “Elmentunk a kerti partira (de mi tenyleg), majd kesobb talalkozunk.”
A masik problemas kerdes a haztartas vezetese, mondvan hogy o nem foz, mert nincs kedve, es faj a karja, kulonben is ebednek csak akkor kell lennie, ha apam itthon van. Mi mindig mindent elpakoltunk, elmosogattunk magunk utan, mikor ettunk, es foztem is egyszer, egyebkent sokszor voltunk etteremben is. Megis mikor megjott az apam (elso nap mikor anyam fozott) kijelentette, hogy hat nekunk kene elmosogatni, rendbe rakni a konyhat, letorolni a gaztuzhelyet, elpakolni az etkezobol, stb stb. Mondom jolvan, nem esik le az aranygyuru az ujjunkrol, csak siettunk, hogy odaerjunk a megbeszelt idopontra utana. A lanyok elkezdtek mosogatni, en meg pakolasztam mert utdtam mit hova, stb, de vegen mondtam nekik, hogy menjetek csak, szedjetek ossze a cuccotokat, majd en befejezem. Erre odajon anyam: Hat jol itthagytak teged. Mondom nembaj, ok mar ugyis sokat segitettek, Alexa pl. 4 mocskos labast mosott el anyam utan, aki midnig odaeget minden kajat. Meg mondom ok kulonben is vendegek. Erre o: hat a vendegeknek is segiteni kell. Mondom persze, de megse veluk nyalassuk mar ki a sajat konyhankat. Na ne gondoljatok, hogy kovetkezo nap harom embernek meselte el, hogy magyarorszagon a vendegek nem segitenek soha, es hogy Braziliaban ez mashogy szokas. Utana mar feltunoen nem kert segitseget, es idehivta a 11 azaz TIZENEGY eves unokahugomat, hogy takaritsa ki a hazat, szerintem csak azert hogy eszrevegyem magam milyen szar ember vagyok. Az amerikai csaj pedig ket napot a 11 eves hazvezetonomon rohogott. :D:D

 

No nagyjabol ennyi, azota megint suliba jarok, meg sizjatsozk nagy erokkel, es sok sok sok puszit kuldok nektek!!!!!!!!!!

kiszsiraf

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr31987566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása