HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

O meg csak most 17

2008.09.15. 00:44 kiszsiraf

Nem igazan erzem a valtozas szelet igy a 17. eletevemben, hacsak a nyelvemmel hatra nem nyulok, es meg nem tapogatom a naprol napra kintebb bujo bolcsessegfogamat..

Ma reggel nem mentem templomba, mert otthon csaladi banzaj volt (magyarorszag), es mindenkivel beszelhettem, meg integethettem nekik a kameraba..

Ezutan anyukammal elmentunk ebedelni, tokjo mert ilyen onkiszolgalo helyre mentunk, es vegre valogathattam ugy, hogy meg veletlenul se legyen benne bab meg rizs, ezzel szemben legyen benne minel tobb husi.

Ebed utan setalni indultunk a varosba az anyukammal.. korbesetaltunk egy haztombot, kozben bementunk vmi epuletbe, ahol voltak pingpongasztalok, etterem, kiallitas, konyvtar, uszomedence, tancoktatas meg ilyesmi dolgok, szoval ilyen multifunkcionalis szabadidos-tevekenysegek haza, vagy nem is tudom minek nevezzem.. Node az anyukamat is hasonlo fabol faragtak, mint engem, ezert egy haztomb utan kocsiba ultunk, es igy 'setaltuk' vegig a varost.. :) Elmentunk a gazdagnegyedekbe is, ahol gyonyoru hazak voltak, de nem ezek a magyarorszagon gyonyoruek, hanem olyan erdekesen, izlesesen szepek.. szoval nem ilyen buzi kastelyszeru 'hudegazdagvagyok' hazak, hanem baratsagos, rengeteg viraggal, novennyel teli ultetett otthonok..Sok haznak magas beton keritese van, es be van nove valamilyen futonovennyel, es nagyon jol nez ki, nekem is ilyen lesz, ezt mar eldontottem.. a csengo meg a hazszam korul pedig levagjak. A viragokrol, bokrokrol, sovenyekrol, palmafakrol pedig nem tudok eleget aradozni, el kell jonni, meg kell nezni.. nincs mese.

Rogton a csudaszep hazak mellett 'favellak' vannak, amik nagyjabol a gettoknak felelnek meg, az egyik utcaban meg milliardosok (reais milliardosok, nem forint) laknak, a masik utcaban pedig mar szegeny, altalaban neger emberek.. kis garazsmeretu kocsmakkal, esetleg kis boltokkal vannak tele ezek a reszek, folottuk hazak, vagy inkabb csak lakasok, sajnos eleg elkepesztoek a korulmenyek erre, es a lovoldozes vagy rablas sem ritka.. Az ut mindenhol emelkedik, ereszkedik, mert a varos hegyes-volgyes, de ez persze nem csak a szegeny negyedekben van igy..

Rajottem tehat, hogy nem olyan koszos es kicsi ez a varos, mint amiennek hittem, csupan a kozpontja nem tul tiszta, es nincsenek benne olyasmi epuletek, mint peldaul nalunk a varoshaza, a templomok vagy a szinhaz.. Igencsak szimpatikus volt tovabba az anyuka setalos modszere, amikor csak azert kellett kiszallnom a kocsibol, hogy lefenykepezzek valamit:).. egesz delutan autoztunk, kozben meglatogattuk negyed orara a nagymamat, es beugrottunk a korhazba meglatogatni valakit.

Ja es az uton lattunk egy oszvér szeru allatot, szabadon, ott jarkalt, es a jardakovek kozul kinott fuvet eszegette.. egy lelek sem volt korulotte, es megkotve sem volt, de nem tudtam elmagyarazni a kerdest az anyukamnak, hogy akkor ez a joszag most tenyleg szabadon el a varosban?? Valamint ma lattam eloszor emo-t braziliaban (masik allat XD), eddig egyet sem lattam, de o ma tagadhatatlanul az volt.. nem is tudtam mi hianyzott eddig :)

Es amit mar annyiszor le akartam irni, de mindig elfelejtettem, hogy az anyukam cigizik. nem is tudom miert olyan fontos ez, csak hogy tudjatok, na.

Most megyek jobaratokat nezni. jo ejszakat. :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr39663781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2008.09.15. 13:12:31

tényleg mi? a csacsi vagy az emós? :)
megvan az 5. D: dontsmoke! :P

Bambii 2008.09.15. 20:19:53

a 4 D's "ősi" hagyomány és azért four, mert nem five:D:D
most okos voltamXD

anyucika 2008.09.15. 20:25:14

azért mozogj is kicsit

kiszsiraf 2008.09.16. 03:51:58

tenyleg szabadon el a csacsi es az emo is szerintem XD..
Egyesek szerint a smoke beletarozik a drugsba, de szerintem nem, mert akkor kavet sem szabadna innunk, elvegre ilyen szempontbol az is drog..
Merci el kell, hogy szomoritsalak, sok helyen 5D van, es az otodik nem mas, mint a Download.. e szabaly szerint egyes internetes oldalak tartalmait nem szabad letolteni, de megcsak meglatogatni sem.. =) asszem en nyertem XD wahhha:D.. no persze csak ebben.. a fulbol kiszivott volgokban te vagy a jobb..:)L

kiszsiraf 2008.09.16. 03:57:55

anya :D:D oke;) szeretlek
süti beállítások módosítása