HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

szivárvány

2008.11.06. 23:17 kiszsiraf

Sziasztok! [kivetelesen nem noshatakorral vag szervusztok kedveskeimmel kezdem, mert ez most masmilyen lesz ;).. folytatolagosan irtam mindent egy fuzetbe, es most csakugy bemasolom.]

Joforman haza sem ertem a Pantanalos kirandulasrol (amirol sikerult egy totalisan szaraz es erzelemmentes blogbejegyzest kanyaritanom) maris ittvagyunk Emmaval a szuleim fazendajan, amit kb. valami farm-szeru dologra lehetne felorditani. A hely alapjaraton rohattjo, egy kis varos mellett van, aminek a neve Espera Feliz (remelj vagy varj boldogsaot vagy valami ilyesmit jelent). Az itteni haz, ami a farmon van es az itteni kisvaros mereteiben forditottan aranyos az otthoni varossal es lakassal. Tehat Espera Feliz szorozva a hazzal a farmon egyenlo Teresopolis szorozva az otthoni lakassal. Bocs. Hianyzik Reiter. Nemugy a bogarak. Az eddigi itt eltoltott 5 nap alatt megismerkedtem es osszebaratkoztam a foldon elo rovarfajok minimum 90%-aval. Es ert egy nagy csalodas is. Tudtatok, hogy a moszkito az nem mas, mint egy egyszeru szunyog? En mindig valami rettegett rovart kepzeltem el, mikor a moszkitokrol volt szo, es most tessek, kiderul, hogy csak ez az alpari szunyog, amibol egyebkent Balatonon tobb van, mint itt..

A tovabbiakban pedig irhatnek arrol, hogy a fazenda korul kb. nyolc hegynyi kaveultetveny van a szuleim birtokaban, es hogy Emmaval megmasztunk egyet, es hogy egyik hajnalban felkeltunk otkor tehenet fejni, kozben vegigneztuk a napfelkeltet, mindezek utan almosan zuhantunk vissza az agyba, a pulcsit pedig ami rajtunk ki kellett raknunk a szobabol, olyan istallaoszaga lett, es hogy felmasztunk egy hatalmas vizeseshez Viniciussal (batyam, aki a farm melletti varosban lakik, szoval most ismet naponta talalkozunk), Nataliaval (Vinicius baratnoje) es Emmaval, es hogy estenkent pedig Espera felizben az uccan gangelunk, mi a negy fiatal, es olyan hihetetnelul menok vagyunk, hogy na jo hagyjuk..

Ehelyett sokkal erdekesebbnek tartom leirni az itteni kapcsolatokat, embereket, dolgokat, mert abbol talan jobban megtudjatok milyen is itt elni ezek kozott az emberek kozott..

Eloszor is: masmilyen.

Egyreszt meg mindig kicsit vendegnek erzem magam, foleg mikor megkerdezem Angelat, az itteni "farmvezetonot", hogy tudok-e valamit segiteni, es o rohan a valasszal, hogy ugyaan, pihenjek csak.. Az anyam pedig eloszeretettel rombolja eme bekes allapotot, es szemrebbenes nelkul nyomja a kezembe a seprut, h soprogessem ki a szobajat. Ki tudja melyik a jobb? Meggyozodesem, hogy o elvezi ezt, hogy velem es Emmaval lehet, h villoghat velunk,mert mindenki megkerdezi a strandon es mindenhol, hogy eddig miert nem engedtek szegeny engem a napra, vagy ha megis hat miert vagyok ilyen feher? Ilyenkor o csak beszel helyettunk, es tetszik neki, hogy a figyelem kozeppontjaba kerul. No es ez most ugy hangzik, mintha alnok galád ember volna, aki csak kihasznal engem/minket Emmval, de ez nem igaz, mert kozben kedves velunk, szeretne a kedvunkre tenni, akar olyan tekintetben, hogy mi legyen a reggeli, vagy a delutani program, vagy hogy este ki nehzhessen filmet a laptopjan.

Na es akkor az apamrol. Ja a hazassaguk egyebkent szerintem tok jo, nem veszekednek, de nem is csokoloznak annyit, mint ti, Sara :).. legalabbis elottem nem. Szoval Sergiot kb 1 honapja masmilyennek latom... A valasztas napjan Teresopolisban az uccara tomorultek az emberek unnepelni vgay eppen nemtetszest nyilvanitani, de mi kimaradvan ebbol az itteni nagybatyamhoz mentunk sulthalvacsorara (ezen a napon ert haza az apam es a batyam a horgaszasbol, akkor tallakoztam eloszor a batyammal, de errol majd kesobb). Szoval nagyban benne voltunk az evesben, a hal, amit sutottek hosszabb volt, mint egy meter, eletemben nem ettem meg ilyen finom sulthalat - persze anya vajas halacskajan kivul, de az mas. =[ Aztan egyszercsak a nyitott kaup bejott ket kisgyerek, koszosak, aluloltozottek, ehesek, es nem utolso sorban negerek voltak. Az apam es a testvere rogton adtak nekik enni, de eves utan az egyik unokatestverem gyorsan elkuldte oket, utana pedig elkezdte magyarazni, hogy a mi apainknak (Sergionak es az o apjanak) nagyon nagy szivuk van, es kedvesek, de ezek a gyerekek hajlamosak visszajarkalni, lopni meg ilyesmi, szoval o ezert nem kedveli oket. Ez valahogy megvaltoztatta bennem a Sergiorol kialakult kepet, nem a luke kolykot latom benne, hanem egy egyszeru szeretetre melto embert, akinek vannak buta trefai, es aki nagyon szereti a csaladjat, nem utolso sorban odavan a farmjaert, szerintem itt is kene elnie. Es mikor Karolrol beszel, vagy lat rola egy kepet, mindig azt a buszkeseget latom a szemeben, amit neha az en edesapamnal is velek felfedezni, mikor nagyon szepen mosolygok ra. =)

A batyamat nem tudom osszehasonlitani az otthonival, o tenyleg felnott mar, bocs Andris, de meg ha muveltebb is vag nala - ebben biztos vagyok - sokkal lukebb vagy mint o :) Foleg mert o mar leallt a fuvel XD.. rosszvicc..Tehat ra tenyleg szinte mindig lehet szamitani, amikor egy hetig nalunk lakott, csak o fozott az anyam helyett - egyebkent sokkal jobban es valtozatosabban foz, mint az anyam. Kozben pedig ott vannak az eretlen trefai, es a megmagyarazhatatlan kapcsolata a 20 eves Nataliaval, aki egy kislany es sokkal inkabb apara, elettapasztalatra lenne szuksege, mint pasira. Csak egy apro pelda: Emmatol megkerdezte, hogy Franciaorszag az USA mellett van? - hat viszonylagos. Szoval vele van egyutt Vinicius mar tobb, miny 3 eve, ha Karol hazajon, ossze akarnak hazasodni, szerintem csak Vinicius miatt, mert o mar gyereket akar, de az eskuvo nelkul nem megy. Kozben minden csajt megnez az utcan es mindenhol, utana megbeszeli velem, hogy hanyas az illeto a tizes skalan, Emmanak pedig arrol beszel, hogy Nataliaval nem jo a szex. Miezmar kerem? - Na mondjuk akarmi is, csak az a biztos, hogy nem az en dolgom. Minden esetre azert kedvelem oket, mert csak veluk tudunk elmenni valahova estenkent Emmaval, es nem banjak ha iszunk.. Na es ha mar az esteknel tartunk, itt az ideje, hogy meseljek Dudurol. Bar inkabb talan kesobb.

Jojjon most inkabb Emma, akivel talan a legtobb idot toltottem egyutt, miota itt vagyok. Kedves es erdekes lanynak tartom, es sok jo pillanatunk volt egyutt, de valahogy megsem tudom olyan felhotlenul jol erezni magam mellette, mint Merci mellett, o megis mas, sokszor okoz gondot, hogy nem annyira egy rugora jar az agyunk, es mikor en balra akarok menni, akkor o altalaban jobbra. Mindezek mellett meg mindig o az, aki legjobban megert, akivel ossze tudok nezni a fajdalmas pillanatokban, megiscsak europai a lelkem:) Tulajdonkeppen lehet, hogy csak irigy vagyok, mert vekony, sportos es barna. Nopersze en szebb vagyok XD sokan mondtak, hogy o 15-nek en meg 23-nak nezek ki (o 18, en 17). A lenyeg, hogy ragadjon a belyeg, es hogy hianyoznak a batanok: Merci, Klarika, Anna, Zsofi, Orsi (nincs sorrend-csak szeretet). (L)

No itt az ideje, hogy meseljek Dudurol. Elso este, mikor a varosban voltunk, mikor bemutattak minket egymasnak, csakugy mosolyogtunk egymasra, no tudjatok hogy. Tortentek a dolgok, es egy szep estet toltottunk egyutt. Masnap 5re megbeszeltunk egy talalkozot amire onhibamon kivul nem tudtam elmenni, es nem is tudtam felhivni, hogy nem megyek, mert a fazendan. Este aztan megint tallakoztunk, bocsanatkeresek kozepette probaltam fenntartani a 'vezeto poziciomat', ami ugy tunt, hogy sikerult, mert mikor megkertem, hogy ne menjen el el betepni a haverjaival, akkor ottmaradt velem (megjegyzes - mindneki fuvezik, aki kepbe jon nalam). Mindezek utan kozolte, hogy Magyarorszagra fog jonni, es felesegul fog venni... Aztan egy nap kimaradt a talalkozasbol, mert rossz ido volt es nem mentunk sehova, masnap pedig mar kapom a hirt, hogy a srac exbaratnoje latott minket egyutt, kerdore vonta a gyereket, az meg fogta magat es visszament az exbaratnojehez. Na mondjuk ebben is voltak vitak, hogy vegulis visszament az exbaratnohoz vagy sem, mert harman negyfelet mondtak, a lenyegen nem valtoztat: utalom a brazil pasikat!... (amiota ezt irtam kb 3 nap telt el, azota ujabb informaciokkal is rendelkezem, egy sractol a kisvarosbol, miszerint az egesz kamu volt, mert nem akartak, hogy emmaval a varosba menjunk, a srac nem ment vissza a baratnojehez, sot, egyaltalan nincs is baranoje, meg persze nem is volt... egy masik ember valtozata: a srac nem is szakitott a baratnojevel, csak mivel a lany masik varosban el, viszonylag nyitott parkapcsolatban elnek, es azzal csaljak meg egymast, akivel akarjak. Na most ebbol az bogozza ki az igazsagot, aki akarja, mert engem mar nem erdekel.)

Masnap reggel van, mindneki pakolaszik, megyunk haza, en mar kesz vagyok, es csak teblabolok, mert segiteni nem tudok. Rosszul aludtam mar ket napja. Vagy az agy a hibas, vagy en vagyok Borsoszem Hercegkisasszony, de faj a derekam, egyik oldalamon sem tudtam fekudni a negybol, es a visszatero almom is visszatert, amiben most kivetelesen nem otthonhagytam a csomagom, mint altalaban almomban, mikor kirandulni megyek, hanem konkretan az egeszet elvesztettem, csak a gitarom volt ott a kezemben, semmi mas. Sot azis lehet, hogy csak a tokja volt. Mindezek ellenere ma mar sokkal vidamabb es pozitivabb leszek, hiszen nemsokara megyek az egyhonapos Nordeste kirandulasra, ami nagyon de tokjo lesz:) Jajj csak nem hianyoznatok annyira. Vettem egy leopardmintas szandalt. Retkesjo :) Tudtatok, hogy a kurva portugalul a hajtukanyaros, osszevissza utat jelenti?

Es azt meg elfelejtettem, hogy voltunk eukaliptuszerdobe, lattam hogy az ananasz milyen novenyen no, kicsit olyan, mint a bromelia, csak a tetejen nem virag, hanem ananasz van, tok jo, itt ez a kedvenc gyumolcsom, mert itt nagyon finom. Aztan lattam fahejfat is, meg vagtunk le darabot a torzsebol, es nagyon jo illata van - ezek tetszettek legjobban =)

Valamint levagtam a frufrumat mert mar nagyon hosszu volt, tok jo lett, most megint varhatom, hogy megnojjon. de nem lett olyan rovid am. Majd a vegebol is vagni kell, meg fogok kerni valaki ugyeskezut, mert en itt felek fodraszhoz menni.
 

Hat akkor ezennel szivarvanszinu joejszakat mindnekinek! dori.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr63754959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2008.11.09. 21:36:14

moszkitó...
nem is tudom, hogy a biosz vagy a nyelvtanárodanak gratuláljak?
"azt a buszkeseget latom a szemeben, amit neha az en edesapamnal is velek felfedezni, mikor nagyon szepen mosolygok ra" relációanalízis: B
die Kurve: kanyarulat, görbe, forduló
Asszem a német tanárhoz is benézek ... :)

kiszsiraf 2008.11.10. 14:26:01

tenyleg a szunyogra hasznaljak a moszkitot!.. Rajottem, hogy nemetul semmit nem tudok.. mikor a kirandulason nemetul akartam szolni a nemet kolyokhoz, fel oraig gondolkodtam, hogy mondjam amit akarok, es nem jutott eszembe.. de eleg sokmindent megertek XD..
süti beállítások módosítása