HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

Fenyo nelkul nincs karácsony

2008.12.24. 04:20 kiszsiraf

Nos. Annyira szet vagyok szeledve meg darabokra hullva, hogy ugy erzem ez most eleg osszevissza bejegyzes lesz, ezt nezzetek el nekem, de itt mar haromnegyed egy van ejszaka, es most jutott eszmbe, hogy korulbelul egy honapja nem tudattam veletek semmit, mert kirandultam egy honapot a Nordheasten, utana meg belecsoppentem itt az elet folyasaba az Hatalmas Teresopolis Varosaban.

Noshatakkor az elejen: voltam kirandulni, nagyon nagyon nagyon csudalatos, meses, felejthetetlen, gyonyoru, erdekes, vicces, faraszto, jokedvu, hideg, forro, teljes, joizu kirandulas volt. de tenyleg. Errol most nagyjabol ennyit irnek, majd kepeket megprobalok felhelyezni ez oldalra, es akkor majd nezhetitek az ugyis erdekesebb, mint olvasni.. aztan kesobb, ha idom engedi, irok rola szep szines elmenybeszamolot (tehat ilyet ne varjatok, sosincs idom)

Karacsony itt nincs. nemtudom, h tenyleg a dalban emlitett fa hianyzik-e (mert konkretan azis csak muanyagbol van az en csaladomnal) vagy egyaltalan az erzes, a lelki keszulodes, a haz kicsinositasa, az ajandekok szerettel teli vasarlasa, csomagolasa, a sutik sutese, az adventi koszoru korul eltoltott vasarnap estek, az odafigyeles egymasra, kedvesseg, hogy a kis Jezus szuletesekor belekoltozhessen a tiszta szivunkbe... Najo tudom tul messzire mentem.. de tenyleg semmi de smemi nincs ebbol.. Ma (23-an) nem jott a takaritono, ezert az anyam kicsit kitakaritott (igen kerdeztem, h segitsek-e de azt mondta nemkell), de elotte voltunk a varosban, en reggel meg a rotary klub reggelijere is beugrottam, utana vettem csomagolopapirt, szarazviragot es szep szallagot, hogy egmutassam ezeknek a nepeknek hogy kell szepe ajandekot csomagolni a csunya piros mikulasos papir helyett.. na szoval meg elvitt anyam, h megkapjam a vedooltasomat, utana volt a takaritas, ja de kozbe reggel kozolte, h ma nem fog fozni, ezert etterembe mentek, de nekem dolgom volt, mondtam, h majd eszek vmit.. Es most az elobb kozolte, h mar ne gepezzek sokaig mert holnap meg kell menni ajandekokat venni. DECEMBER 24-EN MEGY AJANDEKOT VENNI!!! egyszeruen felhaborit.. holnap lesz itt valami hajciho, jon ide mindenki, de csak estefele, mert ide ejfelkor jon a Mikulas. szoval oke, meg akar intezhetne holnap is az ajandekvasarlast, de az annyira nem olyan, ahogy mi szoktuk csinalni!!!! :S (kiveve egy esetet, a tavalyit, amikor anya 23-an reggel megkerdezte, h te kislanyom mit szeretnel karacsonyra?? ekkor en azt hittem mar reg megvasaroltak nekem anyuek a csomo meglepetest, erre kiderult, h meg nem, szoval fogtam magam, elindultam a malom centerbe, es osszevasaroltam par dolgot, Kedves Karagics Annaval, akivel veletlenul talalkoztunk a buszon, mert o pedig az edesapja karacsonyi ajandekat ment becsomagoltatni vagy kicsereltetni vagy mittudomen.. Jahj de hianyzol Anna!)

szovaltehat! BOLDOG KARACSONYT MINDEN EDES KEDVES EMBERNEK AKI EZT ITT MOST ELOLVASSA!!!

kiszsiraf.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr88839452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása