HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

Az elet nem fenekig habos tejta

2008.09.08. 02:05 kiszsiraf

Most egy picit elegem van, majdnem mindnekibol (nem, Dani, ez meg nem rossz resz, mert olyan nekem nem lesz!!:))..

Elerkezett vegre az oly nagyon vart, es annyi szervezkedest kovetelo osztalybuli.. a fogado anyam beszelni akart egy osztalytarsammal, aztan ettol a szerencsetlen osztalytarsamtol (aki ugye vallalta, h 'elker' az anyukamtol) rengeteg informaciot kovetelt; a lany cimet, telelfonszamat, akihez megyunk, beszelni akart a csaj annyaval, meg hogy mikor erunk haza, hogy megyek haza, szoval azon csodalkozom, h azt nem szervezte meg, h valaki ket orankent elkiserjen pisilni.. Termeszetesen kozolte, hogy nem ihatok, es "no boyfriend".. mondjuk eleg butan fogalmazta meg a felteteleket, mert ezek alapjan drogozhattam, cigizhettem volna, onthettem volna dianas cukrot a fulembe, ami koztudottan legalabb annyira beut, mintha meginnek vagy 5 felest, valamint letesithettem volna egyejszakas kapcsolatot egyszerre akar tobb fiuval is, hiszen ettol meg nem lesz pasim.. no persze ezek mind csak feltetelezesek votak, nyugi anyu, egyiket sem csinaltam.. csak ittam, es ha a sors nem szolt volna kozbe, akkor pasiztam volna.. szoval csak amit a host madorom megtiltott..
Ezt a pasiztam volna reszt most inkabb nem fejtem ki, a lenyeg, hogy ra kellet jonnom, kicsik ezek a kolykok hozzam, es ha terden allva konyorognek, akkor se lesznek nagyobbak :D [vicc.]

Szoval miutan az anyukam azt mondta, 10re erjek haza, negyed tizen kettore itthon is voltam, de ha rajtam mult volna, mar kilencre itthon vagyok.. a lenyeg, h tudott rola, h csak kesobb megyek haza, amikor az egyik osztalytarsamert jonnek, visznek engem is..

Az viszont nem volt jo, h buli utan nem az a kep, fogadott, amire meg egy kicsit felresikerult este utan is jo hazamenni, szoval hogy apa alszik a teve elott, anya pedig varr, ha lehet a legkisebb nesz nelkul, nehogy felebressze apat, hogy majd ha befejezte a patchworkot, egyutt mehessenek aludni.. mert ilyenkor melegek a fenyek, es erzem, hogy hazaertem.. ezt pedig nem tudja helyettesiteni a fogado anyukam olelese, es mosolya sem, de ez nem az o hibaja, hiszen ha valaki nem tudja, hogy van jobb is, nem is torekszik ra..

Ma pedig (mint eddig minden vasarnap reggel) templomba mentunk.. egesz mas itt, mint otthon.. pedig ez is katolikus, direkt megkerdeztek tolem, h meg vagyok-e keresztelve, es hogy katolikus vagyok-e.. modjuk ha nem lennek az, valoszinuleg ugyanugy el kene jarnom.. nem azert, nem banom, mert az enekek tok jok.. kettot mar enis tudok, de csak azert, mert kiszamithato dallamuk, es vegtelenul primitiv szoveguk van.. es pont ettol szepek.. ugy eneklik itt ezeket az emberek, mint mi a josh es jutta vagy lola slagereket.. XD Na szoval mindneki tudja oket..  De a templom olyan, mintha nem is templom lenne, meg csak a formaja sem hasonlit ra.. olyan, mintha vaslami muvelodesi haz lenne, csak a padok arulkodnak arrol, hogy ez egy templom.. tudjatok, olyan 'templompadok' vannak benne..
Node a mai mise masmilyen volt.. nem is a rendes templomban volt, hanem a szinhazban (ami ugyancsak sokkal disztelenebb, mint a mi szinhazunk), es egy rengeteg tagu hangszeres egyuttes kiserte az ugyancsak hatalmas enekkart.. nem akarok butasagokat mondani, de szerintem legalabb hatvan hangszeres ember volt (sok hegedu, nagybogo, fuvosok, zongora, volt harfa is.. korulbelul annyian, mint mikor a zeneiskola tanarai jaccottak az evzarokon az Erdeiben.. no ez vegre jo pelda.. aki nem tudja, mennyi ez, es kivancsi ra, akkor kerdezze meg az anyukamat, mert o amugy is mindent tud :)) Az enekkarban pedig a kisiskolas kislanytol a nyugdijas neneig mindenki ottvolt, aki akart (es gondolom eljart elotte a probakra) fiuk, lanyok vegyesen, harom nagy kupacba felallitva szolamok szerint.. Mindez fenytechnikaval, harom kivetitovel, amibol ketton mentek a dalszovegek, hogy a kozonseg is tudja enekelni, a harmadikon pedig Bibliai jeleneteket vetitettek.. (kep myvip) Vegulis nagyon jo volt.. foleg, hogy sok ismerosomet lattam a korusban..

Ezutan a szuleimmel elmentunk megnezni valami bazart, ittam babmusszar-levet (legalabbis amibol a neni egy - a papa szecskavagojahoz hasonlo geppel - kisajtolta nekunk a levet, olyan volt, mint egy bambusszar, kep myvipen, majd ide is megprobalom felhelyezni), aztan ettem vmi helyi kajat, olyasmi, mint a tortilla, csak kokuszbol van a tesztaja, szoval nincs benne Liszt :) es sajt meg sonka van a belselyeben.. Meg kodorogtunk ott kicsit, aztan hazajottunk, es en elaludtam..

Mindig leeg ar orrom, meg az arcom, es ezt nagyon utalom, mert utana hamlik, es meg pirosabb lesz alatta, de rajta vagyok az ugyon, remelem nemsokara megszulom a megoldast.. [naptej nemsegit]

Mikor az uccan setalok, meg mindig sokan megneznek, beszologatnak, dudalnak, kikiabalnak a kocsibol, ilyenkor visszaitegetek neik, vagy mosolygok rajuk - mivel nem ertem mit mondanak, es feltetelezem, hogy olyasmiket jegyeznek meg, h tetszik a ruhad, vagy hogy jol all a hajad.. sot, szinte biztos vagyok benne.. Aztan egyik nap, mikor jottem haza, megint ramdudalt valaki, epp gondoltam, hogy megfordulok, es megmutatom neki az egyik ujjam, de mikor meglattam, hogy a kocsibol a fogado apukam integet nekem, gyorsan elkaptam a mozdulatot, es visszaintegettem neki.. :) De egyebkent tenyleg mosolyogni szoktam, csak ennel az alkalomnal nem volt jo kedvem.. Peldaul a cipoboltban, ahol vettem egy cipot, az aranyos eladosrac vegig mosolygott ram, tort angollal bemutatkozott, es mondta, h nice too meet you :) szoval mikor legkozelebb mentem azon az uccan, ahol ez a cipobolt van, hangosan ramkoszont angolul, en meg persze visszamosolyogtam.. Nem is tudom, h ezt miert irtam le.. talan azert, hogy ne unatkozzatok, es  hogy egyre tobb idot kelljen eltoltenetek a gep elott, ha el akarjatok olvasni a kis eletemet, hogy kiszsiraf-blog fuggok legyetek es ne legyen idotok masra, csak ram es a szamitogepre, es hogy elromoljon a szemetek, es a vegen mar semmi mas ne erdekeljen titeket, se baratok, se csalad, se alvas, se eves, csak a blog.. a blog.. a blog.. es kiszsiraf es blog.. blog.. kiszsiraf.. BLOG!!!!.. dori.. :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr25653198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2008.09.08. 11:42:47

kicsi kölykök??? melyik paraméterük? :)

én már blogfüggő vok! :)

tyn 2008.09.08. 11:50:14

apropos mijaza tejta, Pelikán elvtársnő????

kiszsiraf 2008.09.08. 23:00:58

az agyuk a kicsi.. >).. Gondoltam, hogy nem fogja midnenki erteni a tejta kifejezest, de toled azert elvartam volna, hogy megfejtsd.. Szerinted mi az, ami nem fenekig es habos?? a TEJfol es a torTA.. ebbol lesz a TEJTA! csok.
süti beállítások módosítása