HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

'szervezett tanulas' :)

2008.09.11. 03:08 kiszsiraf

Ha ki is marad egy-egy nap, mint tegnap, mindig visszaterek, kiveve, mikor mar nem..

Ma kaptam Rubeola vedooltast, szoval mar ettol sem kell felteni engem..

Aztan a sulibol a harmadik ora utan elmentunk megnezni a Teresopolisi egyetem allatorvosi karanak a kiallitasat, ahol voltak mindenfele allattetemek, felbevagott teknosbekak, pingvinek, krokodilok, fokak, macskamagzatok, lótudok, meg egy egesz leopard is ott fekudt ez egyik pulton kiteritve.. Aztan volt mikroszkopos terem is, meg volt olyan, ahol csak rovarok voltak, tehat tulajdonkeppen mint egy muzeum, csak meg is tapizhattad a dolgokat.. no persze csak a mikroszkopot, a mintakat nem, meg a rovarokat sem:) a lenyeg az, hogy jo volt, de annyi ido alatt is, amig egyik terembol atmentunk a masikba, meg kovalyogtunk fol-le, leegett arr orrom megint :S (merthogy megint sut a nap, es dogmeleg van..) meg be se gyogyult az elozo seb rajta, most lesz uj megint. csudas :)

Ezutan voltam portugaloran, egy angoltanar tanit engem, aki kedves, fiatal, de a lakasa olyan, mint egy elhanyagolt kisallatkereskedes :) a csincsillak ketrece egy pleden van, korulotte kiszorodva az alom es a forgacs. Az eloszobakent is funkcionalo nappaliban levo szonyeg sarga volt egykoron, de ma mar feher "Princess" szoretol, aki nem mas, mint egy feher sziami macska.. gondolom jokat jatszanak a csincsillakkal.. szoval a macska almosdoboza is ebben a terben van, viszont ez az egyetlen resze a szobanak, ahol nincs macskaszor XD.. szabadkozott a rendetlenseg miatt, meg mondta hogy nemreg jott haza, az USAban volt uzleti uton.. meg hogy majd legkozelebb mikor jovok, nagyon rend lesz..

Tegnap a masik osztalyban ugyanazt csinaltuk, mint az eddigiben, szoval nem volt sok valtozas, kiveve, hogy itt az sem zavarja a tanarokat, ha az osztaly fele az udvaron van ora kozben. es ez nem vicc!! ha gondolod kimegy, ora kozepen bejossz, felmelegszel, es visszamegy az udvarra enni/ping-pongozni/csocsozni/gitarozni/beszelgetni, stb..

Ja es a portugaltanarom (Cris) azt is elmondta, h a szuleim tulajdonkeppen ko gazdagok, de ezt ne mondjam nekik, h tudom.. na ez a veszely nem fenyegeti, amig meg tanulom, hogy kell mondani.. bar azt mar most is tudom, h penz, meg sok.. :)

Tegnap kaptam uj szonyeget a szobamba, ket szivecske van rajta, es szep.. az anyukam folyamatosan aradozik rolam, h igy szeret, meg ugy szeret, es hogy nem akar gyereket cserelni, ha talakozunk ismerossel az uccan, mindig ugy mutat be, h "o a lanyom, szep, ugye??" meg mikor megtanulok egyket uj szot es hasznalom oket, azt felettebb elvezi, es ilyenkor meg azt is mondja, h okos vagyok.. (nem talalkozott ez meg az en apammal:).. Tehat mikor dicsergetett, akkor egyszer mondtam, h ja igen, es tokletes is vagyok, csak mostmar hagyjuk abba, es azota mindenkinek elmondja, h tokeletes is vagyok.. XD a vegen meg fogom unni a befolyasolhatosagat, de most meg elvezem :)

Van itt egy tok jo edesseg, tulajdonkeppen foldimogyoro-massza rengeteg cukorral, es olyasmi csomagokban van, mint a tejkaramella.. szeretem. bar a turo rudi jobb.. inkabb azt ennem, mint ezt :)

Ma voltak bevasarolni a szuleim, rengeteg zoldseget, gyumolcsot meg kajat vettek, de tenyleg nagyon sok volt, aztan megneztem a blokkot, es csak 7800 ft-ot fizettek.. vicces, hogy van, ami sokkal dragabb, mint otthon, es van, ami sokkal olcosbb..

Az anyukam adott nekem Jobaratok DVD-t, angolul nezem, de meg igy se ertem rendesen, majd ha mar tudok portugalul, megnezem oket megint, mert megvan az elso ot evad, es ez tokjo, mert kenyelmes a fotel a nappaliban, jobb azon ulni, mint itt a szamitogep elott..

Most megyak aludni, holnap gyalog kell mennem suliba, mert Mariana (akinek az apukaja minden reggel visz engem is) holnap nem jon iskolaba, szoval hamarabb kell felkelnem, de ez tok jo, mert epp ma jaccottam el a gondolattal, h milyen jo lehet reggel gyalog iskolaba menni.. :)

pussz

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr37658129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2008.09.11. 13:07:02

"a szuleim tulajdonkeppen ko gazdagok"
honnan ismer ez a Cris minket?????
:)))))
Macskaszőrmentes helyen (iskolában) nem lehet megszervezni az órát?

Bambii 2008.09.11. 19:37:56

Majd,ha nyerek a lottón kimegyek hozzád és viszek egy karton pont kettőt....

kiszsiraf 2008.09.11. 20:49:58

Nem is tudtam, h ti is kogazdagok vagytok :)
ez esetben adjatok penzt mercinek repulojegyre, es egy karton pont kettore. csok.

kiszsiraf 2008.09.11. 20:51:53

macskaszorrel nem tok mit kezdeni.. majd a lakas melletti medencebe tartjuk az orat.. esetleg a szaunaba ;).. jahj Apa csinalj valamit ezzel a buzi helyzettel, en ugyan el nem megyek valamelyik szulommel egetni magam abba a nyavalyas nemzeti parkba!

Bambii 2008.09.11. 21:04:30

szeretjük az apukádat és tudjuk h mekkora mayer, de nem kell ennyit polírozniXDsoha nem felejtem el neki h azt merte mondani h mi Klárikáékkal nem vagyunk észkombájnok ( a kombájnt h kelll írni?:D)az egyetlen ami fájt ebben h egy kalap alá vett velük...

kiszsiraf 2008.09.12. 02:20:48

nesziggyad az apamat! akkora kalap kulonben sincs, ami ala befer a te segged, klarika melle, meg zsofi arca.. (L)

tyn 2008.09.12. 10:57:09

Nincs is Kalapom! :D

kiszsiraf 2008.09.13. 16:26:26

senki nem mondta, hogy a te kalapod!
süti beállítások módosítása