HTML

Brazil parti?

Hat ilyen volna Brazilia.. az en szemuvegemen at =)

Friss topikok

Linkblog

Mar 15 napja Braziliaban..

2008.09.05. 02:05 kiszsiraf

 

Nem is tudom hogy kell elkezdeni egy ilyet.. nem akarok arrol beszelni, hogy nagyon hianyoznak a szuliem, a csaladom, mert most meg nem hianyoznak.. tulajdonkeppen meg elvezem is, hogy nem kell vegighallgatnom, ahogy anya veszekszik Domevel, es azt se banom, hogy kimaradnak az eletembol az otthoni tennivalok.. mindemellett nem hiszem hogy az egy ev alatt vegig olyan erzesem lesz, mintha egy taborban lennek, ahonnan haza mehetek, ha belazasodok, es faj a fejem..

Arrol sem akarok irni, hogy ez egy nagyon jo lehetoseg, es hogy ki kell elveznem minden pillanatat, pedig de..

Csak el akaorm mondani, mit tortenik velem nap mint nap, azert, hogy sajnalhassatok engem, vagy eppen azert, hogy sajnalhassatok, hogy nem vagytok itt velem:) Minden esetre csak az a celom, h fajdalmat, sajnalatot es egyeb rossz erzeseket keltsek bennetek a felreertesek elkerulese vegett..

Nostehat. 2008. augusztus 20-an erkeztem meg a Rio de Janeiroi repterre, a csaladom vart a repteren, akik akkor meg harman voltak, (apa, anya, testver-Karol), most viszont Karol mar Magyarorszagon van, Szombathelyen cserediak, osszesen harom napot tudtunk egyutt tolteni. A szuleim nem beszelnek angolul, en pedig portugalul nem, szoval mint mar mondtam sokat activityzunk, de elvezem, mert itt nem szolnak rad, ha mutogatas kozben beszelsz is =)..  Az itteni anyukam kedves, de kicsit tulaggodja a dolgokat, es nem szivesen enged el az osztalytarsaimmal szorakozni, vagy barmi mas olyan helyre, ahol veletlen is felhotlenul jol erezhetem magam:).. Az apukam pedig neha egy ot eves luke kolyok kepet ebreszti fel bennem, mikor mond valamit portugalul, en mondom neki, hogy nem ertem mit mond, ilyenkor nevetni kezd, es orul, hogy o okosabb, mint en.. ezekre az esetekre mar kifejlesztettem egy technikat: a portugal monologja utan (probalom megerteni, te tenyleg nem tudom) szoval ez utan mondok neki par kedves mondatot magyarul.. ilyenkor csak vigyorog ram, es en boldog vagyok :) hat nem angyali?? ez mindkettonknek jo :).. amikor pedig nem csinalja a fent leirtakat, egeszen rendes, ad nekem cukrot, es elkesziti a kavemat.. egeszen jo uzlet..

A varosom Teresopolis, Riotol 87 km-re van a hegyek kozott, kicsit nagyobb a lelekszama, mint Kecskemetnek, de nem hiszem, hogy ez a teruletere is igaz.. kicsit koszos es elhanyagolt nehol, de felettebb szeretheto hely ez.. a novenyek a kedvenceim, legszivesebben mindbol vinnek haza, es elultetnem oket a hobbin, de ketlem, hogy orulnenek a repulon egy 8 meter magas, rengeteg oriasi levelbol allo novenynek :( pedig igazan jol mutatna hatul a WC mellett a kertben..

Az iskolarol talan holnap irnek, most mindenkinek jo ejszakat, es szep almokat kivanok!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiszsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr37649166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tyn 2008.09.05. 08:07:30

"fajdalmat, sajnalatot es egyeb rossz erzeseket keltsek bennetek" - gonoszkiszsiráf! :)

apukás rész is gonosz, de jót röhögtem rajta :)
csak így tovább! :)

danyyy 2008.09.05. 21:51:10

na heee, hát akkor majd jön a szar rész is kedves Dóri;)
de ne aggódj, ha túl vagy rajta angyon jó lesz én hamarabb túl léptem rajtam, szóval nekem már jó!!!!:P
Szóval ja ismerős kicsit a helyzet.
Bár télleg csak kicsit!XD

Na aztán csak szépeket apucinak!

anyucika 2008.09.05. 22:29:01

ez tök jó, írj sokat, neked is jó lesz majd újraolvasni. puszi

kiszsiraf 2008.09.06. 02:35:17

Milyen rossz resz?? nekem olyan nem lesz :)

Bambii 2008.09.08. 21:41:43

sok a szöveg, de szeretünk és ha lesz időm akkor továbblépek egy művéltségi fokot és nemcsak a Glamourt, hanem a te blogodat is olvasgatom majdXD

kiszsiraf 2008.09.08. 23:07:04

oke, majd teszek fel kepeket is, hogy az olyan csokkent szellemi kepesseguek is, mint te, elvezni tudjak a dolgot.. lavendpisz
süti beállítások módosítása